streda 1. januára 2014

Silvester

Achoooj!Tak ako oslavujete nový rok?Hmmm?Ja nudne,to vám poviem na rovinu -_- Nechcem byť nejaký gauner (:P) ale už sa teším keď budem mať osemnásť a budem oslavovať vo veľkom so svojimi kamarátmi.Nemyslím tým hneď,že alkohol ale zábavu.Najviac sa teším keď budem mať vodičák.Nenávidím keď mi mrznú ruky,nohy a tvár...Vlastne nemám rada keď mrznem celá...Ale to je jedno,musí byť úžasné keď ideš zo školy a namiesto čakania na autobus sadneš do auta a ideš si hocikde a s hocikým.Juj!Zbytočne si slintaním ničím náladu -_- Ale trochu som odskočila od témy...Niektorý ľudia oslavujú tak,že sa poriadne ožerú (neviem čo na tom vydia,opiť sa a na druhý deň mať opicu?Tak to nikdy!) iní,že doma štrikuje so svojou starkou (prípadne starším bratom).Ja na príklad oslavujem,tak ako pravý,príkladný študent a mamičkyn maznáčik a zhadzujem na spoluobčanov petardy.Nehádžem to priamo na nich (nepotrebujem žalobu za poškodenie zdravia),ale ďalej od nich a sledujem ich reakcie.Niektorý odskočia,druhý sa miknú,tretí nerobia nič,lebo majú sluchátka (ako ja), iní sa obzerajú a ďalší-najlepší-sa rozbehnú preč.Vážne,aj to sa stáva! :D :P :3 :) Ale určite je zábavnejšie to štrikovanie...

Žiadne komentáre: