štvrtok 27. marca 2014

Zmeny,zmeny a znova zmeny...A ešte jeden nepodstatný detajl...

Som späť! Úplné taká istá,rovnaká a nezmen...Vlastne...Ani nie... V mojom živote sa stali celkom dosť zásadné veci za tú dobu čo som bola preč. Teda,nebola som preč to len vy ste boli ignorovaný...?Sorry :/ Najvýznamnejšia zmena bola to, že som sa konečne rozhodla prestúpiť. Na šiesty pokus -,- Prestúpila som do úplne inej školy s úplne iným systémom vyučovania a neriešila tých "zadubencov" čo nechávam v triede. Som z toho smutná vzhľadom k tomu, že sú to taký debili. A priznajme si, že mi najviac vadilo keď ma urážali. A ešte k tomu ma tý celkom trochu normálnejší poza môj chrbát ohovárajú a hovoria aká som falošná keď som sa s nimi nerozlúčila. Chcú aby som sa hrala, že ich mám rada a že si ich vážim za to,že ma ani nepodporili keď som potrebovala pomoc pri šikane. Nechápem -,- je veľmi humorné, že na starej škole sa so mnou hádajú za to, že som sa s nimi nerozlúčila a na novej mi jedna baba nadáva a ohovára ma cez facebook za to, že sa jej ani nepozdravým a nepoviem jej ahoj.Čo všetci majú s tými pozdravmi?? :D Druhá zmena je, že som sa včera rozhodla zmeniť meno mojej stránky a aj moju prezývku. Stránka je premenovaná Best Fucking World čo vyjadruje ako veľmi mám rada tento skurvený svet. Zámerom tejto stránky je písať o tom čo je vo svete-či už problemy,celebrity,slávne videá a všetko čo ľudí zaujíma ;) Ďalej je zmenený aj link stránky -> http://bestfuckingworld.blogspot.sk aby to ladilo s názvom stránky.Len najväčší prúser bude, že ak som už mala aspoň jedného fanúšika, tak aj toho som odohnala vďaka tomu, že nebude môcť vyhľadať stránku. A druhá najvýznamnejšia zmena zo všetkých (slávnostné famfáry)-> zmenila som si prezývku! SWAGGY :3 Vznikla vtedy keď som bola druhý týždeň v novej škole a nový spolužiaci (chalani) ma tak začali volať Swaggy ako provokáciu a mysleli si,že mi to bude vadiť.Prekvapila som aj samú seba,že mi to nevadilo :D Páčilo sa mi to a tak som si povedala " Why not?Don't talk me." :P

Žiadne komentáre: